Iranian Agriculture News Agency

7ماه حبس در انتظار صاحب کارگاه غیرمجاز بسته بندی مرغ های تاریخ مصرف گذشته شهرستان اسلامشهر

براساس رای دادگاه شعبه ۱۰۴ کیفری ۲ شهرستان اسلامشهر، صاحب کارگاهی غیرمجاز که اقدام به قطعه بندی و بسته بندی مرغ های تاریخ مصرف گذشته به تحمل 7ماه حبس ومجازات جایگزین آن به بیست میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

7ماه حبس در انتظار صاحب کارگاه غیرمجاز بسته بندی مرغ های تاریخ مصرف گذشته شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، محمد خدامی سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود: فردی که  در یک کارگاه فاقد مجوز، اقدام به قطعه بندی وبسته بندی مرغ های تاریخ مصرف گذشته و همچنین انجماد آن ها می کرد، به هفت ماه حبس محکوم شد و پرونده متهم طی شکوائیه اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر به دادسرای عمومی انقلاب اسلامی ارسال و صاحب کارگاه غیر مجاز در دادگاه شعبه ۱۰۴ کیفری ۲ به هفت ماه حبس و جایگزین آن بیست میلیون ریال محکوم و در همچنین مقدار ۷۴۷ کیلو گرم مرغ به دلیل آلودگی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

این مقام مسئول گفت: اشخاصی که مبادرت به چنین فعالیت هایی، بدون در نظر گرفتن رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت عموم مردم می کنند، با هماهنگی مراجع قضایی با انها برخورد می شود.

وی درپایان تصریح کرد: از شهروندان عزیز وگرامی شهرستان درخواست می شود، درصورت مشاهده هرگونه فعالیت های مشکوک مراتب را به شماره تلفن های ۵۶۴۶۷۲۸۲ و ۵۶۴۶۷۲۸۳ گزارش داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید