Iranian Agriculture News Agency

بررسی مسائل و مشکلات واحدهای پرورش طیور شهرستان قرچک

مدیر طیور و زنبورعسل استان تهران از بررسی مسائل و مشکلات واحدهای پرورش طیور قرچک در جلسه ای با حضور تولید کنندگان و فعالان زیر بخش طیور خبر داد.

بررسی مسائل و مشکلات واحدهای پرورش طیور شهرستان قرچک

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، جلسه ای به منظور بررسی مسائل و مشکلات تولید کنندگان و فعالان زیر بخش طیور با حضور مدیر امور طیور و زنبورعسل استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، نماینده اداره دامپزشکی شهرستان و تعدادی از تولیدکنندگان در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرچک برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد ضمن بررسی مجدد واحدهای غیرفعال شهرستان، واحدهایی که از چرخه تولید خارج و امکان فعال سازی مجدد برای آنها وجود ندارد شناسایی و مراتب به این مدیریت اعلام شود.

هم چنین به منظور تعیین تکلیف واحدهایی که اقدام به تغییرکاربری کرده‌اند، مکاتبات لازم به اداره امور اراضی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی صورت پذیرد.

هم چنین با عنایت به این موضوع که توزیع کلیه نهاده های دامی با ارز دولتی صرفاً در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی(تاک) انجام می پذیرد و با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع، مقرر شد نسبت به اطلاع رسانی و پیگیری های لازم در خصوص ثبت نام کلیه واحدها، اخذ کد کاربری، رمز عبور و تأئید حساب نزد بانک کشاورزی اقدام شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید