Iranian Agriculture News Agency

معدوم‌سازی بیش از 3 تن کله و پای مرغ غیربهداشتی در شهرستان قدس

بیش از 3 تن کله و پای مرغ غیر بهداشتی در گشت کنترل و نظارت بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان قدس کشف و معدوم‌سازی شد.

معدوم‌سازی بیش از 3 تن کله و پای مرغ غیربهداشتی در شهرستان قدس

به گزارش ایانا در استان تهران، دکتر کریمی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس با اعلام این خبر افزود : پس از کنترل و نظارت دقیق کارشناسان این شهرستان و رصد اماکن مشکوک به عرضه فراورده های خام دامی غیر مجاز، بازرسان این اداره با متوقف کردن یک دستگاه کامیونت موفق به کشف بیش از 3تن کله وپای مرغ شدند که به صورت فله درسطح شهرستان عرضه می شد.

وی افزود : این اقدام توسط گروه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قدس انجام شد که پس از بررسی های لازم و مشخص شدن انقضای تاریخ مصرف این فرآورده ها، نمونه برداری های لازم انجام و موارد به آزمایشگاه مواد غذایی دامپزشکی استان ارسال شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس تصریح کرد: نتایج آزمایشات نشان داد که بارمیکروبی این محموله بیش از حد مجاز بوده لذا دستور معدوم سازی آن از مراجع قضایی صادر و پس از معدوم سازی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

این مقام مسئول در پایان با اعلام شماره تلفن 46803036 اعلام کرد که شهروندان هرگونه گزارش و تخلفی را در زمینه عرضه غیر بهداشتی فروارده های خام دامی با این اداره گزارش کنند تا کارشناسان این اداره سریعا در این خصوص رسیدگی انجام دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید