Iranian Agriculture News Agency

4هکتار از اراضی کشاورزی ملارد به چرخه تولید بازگشت

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملارد از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: 4هکتار از اراضی زراعی و باغی ملارد آزاد و به چرخه کشاورزی بازگشت.

4هکتار از اراضی کشاورزی ملارد به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مهدی صالحی گفت: 45 مورد ساخت و ساز غیرمجاز اعم از دیوارکشی، احداث بنا و استخر با همکاری و همراهی دستگاه قضایی و یگان امداد نیروی انتظامی در روستای دهک در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب  شد.

وی افزود: به دنبال اجرای این عملیات قلع و قمع،  4هکتار از اراضی کشاورزی ملارد آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملارد تصریح کرد: حفظ و حراست از باغات و اراضی کشاورزی جزو اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد است.

صالحی با بیان اینکه ما باید اراضی کشاورزی را به عنوان یک امانت در راستای تولید در بخش کشاورزی حفظ و حراست کنیم از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات را دارند درخواست کرد ابتدا از جهاد کشاورزی استعلام کرده تا در آینده دچار مشکل نشوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد در کنار اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز ، اطلاع‌رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش را در جهت حفظ کاربری اراضی زراعی و کشاورزی ضروری دانست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید