Iranian Agriculture News Agency

جلوگیری از صدور بخشنامه‌های بی مورد در جهت توسعه صادرات

معاون امور اقتصادی استانداری تهران بر جلوگیری از صدور بخشنامه‌های بی مورد در جهت توسعه صادرات که حال بخش تولید را خراب می کند، تاکید کرد.

جلوگیری از صدور بخشنامه‌های بی مورد در جهت توسعه صادرات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، محمد امامی امین،  در اولین جشنواره عسل دماوند طی سخنانی اظهار داشت: شهرستان دماوند به سبب برخورداری از مزیت‌های نسبی، یکی از قدیمی‌ترین زیستگاه‌های کندوهای زنبور عسل را به خود اختصاص داده و از برندهای معروف کشور است.

امامی امین بیان داشت: تلاش و برنامه‌ریزی می‌شود تا مزیت‌های نسبی هر شهرستان به کشور معرفی شود و همچنین باید تلاش شود این محصولات را در کشور و بازارهای بین المللی بشناسانیم.

وی با بیان اینکه معمولاً تولیدکنندگان از مسئولان انتظار دارند که مسیر را برای صادرات باز کنند تا در بازارهای بین‌المللی جایگاه خود را ایجاد و حفظ کنند گفت: در این راست در تلاش هستیم موانع موجود در مسیر توسعه صادرات را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه باید ساز و کار مشخصی برای تولید کنندگان و صادرات محصولات آنان در نظر بگیریم گفت: ضروری است که صدور بخشنامه‌های وقت و بی‌وقت را سامان دهی کنیم چرا که صدور این بخشنامه‌ها حال تولید را خراب می‌کند که باید جلوگیری شود.

امامی امین تصریح کرد: بسیاری از بخشنامه‌ها و آئین نامه‌های صادر شده از سوی گمرک، مالیات، بازرگانی و … تولید و حضور پایدار را در بازارهای بین المللی از بین می‌برد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید