Iranian Agriculture News Agency

دماوند، فردا میزبان جشنواره عسل استان تهران می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از برپایی جشنواره عسل در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی عسل استان تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات دماوند و کل استان است.

دماوند، فردا میزبان جشنواره عسل استان تهران می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، حسین اردلانی با بیان این خبر گفت: طرح جشنواره عسل از طرف نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

وی افزود: این جشنواره با همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی، دفتر نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  اتحادیه زنبورداران برگزار شد.

اردلانی با بیان اینکه 60درصد عسل تولیدی استان تهران در دماوند تولید می شود، ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، معرفی عسل دماوند به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی به عنوان دبیر جشنواره عسل دماوند فعالیت دارد، گفت: این جشنواره فردا 27آذرماه در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند آغاز به کار خواهد کرد و همزمان با برگزاری نمایشگاهی برای عرضه عسل و فرآورده های جانبی آن به مدت 3روز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید