Iranian Agriculture News Agency

ایجاد 4 سایت تولید و مصرف محصول استاندارد و سالم در استان تهران

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از برپایی 4 سایت تولید ومصرف محصول استاندارد وسالم در دو شهرستان استان تا پایان امسال خبر داد.

ایجاد 4 سایت تولید و مصرف محصول استاندارد و سالم در استان تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، فرزانه اقبالی با اعلام این خبر افزود: ایجاد 4 سایت تولید و مصرف محصول استاندارد و سالم در دو شهرستان استان  دماوند با محصول سیب درختی ، ورامین با محصول خیار و گوجه فرنگی گلخانه ای و کاهو تا پایان امسال اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در این راستا 200 نفر از زنان روستایی با ایجاد 10 سایت الگویی باغچه های خانگی مورد آموزش قرار گرفتند.

اقبالی با اشاره به پروژه های اجرا شده و در حال اجرای زنان روستایی و عشایری استان تهران سال 1398 اظهار داشت: هم چنین طرح اجرای کسب و کار خرد زنان روستایی با رویکرد تجاری سازی و پایداری مشاغل به روش LNSIE در 3 شهرستان استان تهران ، ورامین و دماوند و آموزش های مهارتی زنان روستایی و عشایری شهرستان های استان  بیش از 760 نفرروز تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: آموزش نوغانداری به میزان 60 نفرروز و ایجاد سایت الگویی در مرکز جهاد کشاورزی جواد آباد ورامین و توزیع بسته های تخم نوغان به متقاضیا ن در منطقه جواد آباد ورامین از دیگر پروژه های اجرا شده این بخش در سال جاری است.

وی افزود: توسعه و اجرای طرح تسهیلگران زن روستایی، برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه  آشنایی با اصول تسهیلگری تسهیلگران منتخب سال و انتخاب  30 تسهیلگر در روستاهای استان نیز در دست اجراست و 10 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی نیز در سطح استان تا پایان سال افرایش خواهد یافت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید