Iranian Agriculture News Agency

دیدار با خانواده دو تن از شهدای عشایر شهرستان فیروزکوه

همزمان با هفته دفاع مقدس، مدیر امور عشایر استان تهران با حضور در شهرستان فیروزکوه با خانواده 2 تن از شهدای عشایر این شهرستان دیدار کرد.

دیدار با خانواده دو تن از شهدای عشایر شهرستان فیروزکوه

به گزارش ایانا در استان تهران، هاتف ممیزی در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمد و شعبانعلی چهارپاشلو اظهار داشت: جامعه عشایری استان تهران در جنگ هشت سال دفاع مقدس یکصد شهید تقدیم به این نظام اسلامی کرده است.

وی با قدردانی از جانفشانی های این شهیدان در هشت سال دفاع مقدس افزود: جامعه عشایری در کنار حضور در جبهه اقتصادی که با تولید محصولات متنوع لبنی، دامی و پروتئینی حضوری تاثیر گذار داشتند در جنگ تحمیلی نیز با حضور در جبهه های جنگ در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حضوری پرشور داشتند.

همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز در دیدار با خانواده معظم شهدای عشایر اظهار داشت: عشایر جامعه ای خودکفا و تولید کننده هستند که در جنگ هشت سال دفاع مقدس به منظور دفاع از کشورمان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین صالح آبادی افزود: جامعه عشایر جامعه ای تولید کننده و زحمت کش برای کشور هستند که در مناطق صعب العبور و سخت زندگی می کنند و برای کشور بسیار موثر هستند.

اکبر اردستانی فرمانده بسیج عشایری استان تهران نیز در این دیدارها، جامعه عشایری را همراه نظام انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: جامعه عشایری با تولید محصولات لبنی، دامی و پروتئینی برای کشور یک نعمت هستند و باید از این جامعه تولید کننده و کم توقع نظام انقلاب اسلامی حمایت کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید