Iranian Agriculture News Agency

دوره آموزشی تامین وتهیه مواد ژنی برگزار شد

دوره آموزش تخصصی توانمند سازی با عنوان تامین وتهیه مواد ژنی با تاکید بر مقابله و حذف ویرایش های ژنی مضر تعمدی و ناخواسته از منظر پدافند غیرعامل درمحل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

دوره آموزشی تامین وتهیه مواد ژنی برگزار شد

به گزارش ایانا در استان تهران، دوره آموزش تخصصی توانمند سازی با عنوان تامین و تهیه مواد ژنی با تاکید بر مقابله و حذف ویرایش های ژنی مضر تعمدی و ناخواسته با حضور معاونین، مدیران و روسای بخش های تخصصی ستاد وشهرستان های تابعه، اعضای کارگروه تخصصی کشاورزی و امنیت غذایی، دستگاه های وابسته و عضو کارگروه، وارد کنندگان و تامین کنندگان اسپرم و جنین دام، تولید کنندگان دام سبک و سنگین، دامداران پیشرو صنعتی، اتحادیه ها ، تعاونی ها و تشکلها و مراکز دانش بنیان برگزار شد.

الزامات و ضرورت های مربوط به کنترل و پایش مواد ژنی (اسپرم و جنین) وارداتی، نگاهی بر وضعیت ساختار اصلاح نژاد دام کشور مبتنی بر تولید و واردات مواد ژنی از سرفصل های موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه، نماینده دامداران پیشرو صنعتی در استان تهران در زمینه کیفیت مواد ژنی و نماینده وارد کنندگان مواد ژنی استان تهران نیز در زمینه واردات و صادرات مواد ژنی دیدگاه های خود را بیان کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید