Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر:

طرح نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می شود

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر از اجرای طرح نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در تاسوعا وعاشورای حسینی خبر داد

طرح نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می شود

به گزارش ایانا در استان تهران، محمد وحید تاویلی هدف از اجرای این طرح را حفظ سلامت مصرف کنندگان از گوشت دام های قربانی و تامین بهداشت عمومی اعلام نمود و افزود:این طرح همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهرستان های استان تهران اجرا می شود.

وی ادامه داد: امسال نیز در شهرستان اسلامشهر به منظور ارتقای بهداشت عمومی و سلامت شهروندان ، اداره دامپزشکی با تدارک دو اکیپ ثابت و چهار اکیپ سیار با سه دامپزشک و پنچ بازرس بهداشت گوشت، این طرح را اجرا خواهد کرد.

به گفته تاویلی، کارشناسان دامپزشکی از ساعت ۷ صبح در این ایام در سطح شهرستان خدمات بازرسی بهداشتی دام پیش از کشتار، بازرسی لاشه و آلایش دام کشتاری را به صورت رایگان ارائه خواهند داد و با توجه به اولویت کشتار دام های قربانی در کشتارگاه دام فجر اسلامشهر انجام خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات دامپزشکی در مناسبت های خاصی همچون عید سعید قربان و تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد ارتقای هرچه بیشتر بهداشت عمومی و امنیت غذایی هموطنان در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید