Iranian Agriculture News Agency

کارگروه "تسهیل صدور مجوزها و بهبود فضای کسب وکار" در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با هفته دولت و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، کارگروه "تسهیل صدور مجوزها و بهبود فضای کسب و کار" در جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل شد.

کارگروه "تسهیل صدور مجوزها و بهبود فضای کسب وکار" در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل شد

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری با بیان این مطلب افزود: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از تولیدکنندگان در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت و تحقق شعار سال"رونق تولید" ، کارگروه "تسهیل صدور مجوزها و بهبود فضای کسب و کار" در جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل شد.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این کارگروه، عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بازنگری در روند صدور مجوزهای کشاورزی و حذف قواعد زائد و نامه نگاری های موازی در بخش های مختلف سازمان و دستگاه های وابسته و روان سازی فعالیت های تولیدی، تسهیل و کاهش زمان صدور مجوزها و... است.

ذوالفقاری افزود: به طور مثال، صدور مجوز طرح های آبیاری تحت فشار پیش از این باید در کارگروه استانی آب و خاک تائید می شد اما با تصمیمات گرفته شده، این اقدام برای پروژه های زیر 20 هکتار به مدیریت شهرستان ها تفویض شد که به این ترتیب مراجعات مردم در این حوزه به سازمان، به طور چشمگیری کاهش یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، بررسی و رفع مشکلات پرونده هایی که مشمول زمان شده اند، را از دیگر برنامه های کارگروه "تسهیل صدور مجوزها و بهبود فضای کسب و کار" اعلام کرد و افزود: درنظر داریم تا روند صدور مجوزهای زیربخش دامی، تولیدات گیاهی، شیلات و .... را درقالب بروشورهایی در اختیار ارباب رجوع قرار دهیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا مراجعات متعدد و حضور ارباب رجوع به سازمان و ارتباط چهره به چهره با کارشناسان و مدیران را به حداقل برسانیم.

امیدواریم در سالی که به نام "رونق تولید" نام گذاری شده است بتوانیم تحول عظیمی را در این بخش ایجاد نماییم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید