Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی خبر داد:

افزایش 10هزارتنی تولیدات کشاورزی استان تهران با افتتاح 59 پروژه درهفته دولت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امسال در این ایام 59طرح با اعتباری بالغ بر 185میلیارد تومان در بخش های مختلف کشاورزی افتتاح می شود.

افزایش 10هزارتنی تولیدات کشاورزی استان تهران با افتتاح 59 پروژه درهفته دولت

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری با اشاره به 59پروژه کشاورزی آماده افتتاح درهفته دولت گفت: سرمایه گذاری این پروژه ها 185 میلیارد و 6میلیون تومان است که از این میزان 82میلیارد تومان آورده افراد، 96میلیارد تومان تسهیلات از منابع بانکی و 7میلیارد تومان هزینه کرد دولت بوده است.

وی درخصوص میزان اشتغالزایی حاصل از این پروژه ها بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ظرفیت تولید محصولات کشاورزی 10هزار تن افزایش خواهد یافت و 2674 نفر به کار مشغول خواهند شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: این طرح ها در بخش های آب و خاک، تولیدات دامی ، تولیدات گیاهی، صنایع کشاورزی، شیلات وآبزیان،افتتاح می گردد که  با بهره برداری از آنها، زمینه اشتغال 813 نفر به صورت مستقیم و 1861 نفر غیرمستقیم فراهم می شود.

به گفته ذوالفقاری ، افتتاح این پروژه ها صرفه جویی 3711 هزار مترمکعب در مصرف آب و 100هزار لیتر بهینه سازی مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با راه اندازی پروژه های کشاورزی هفته دولت حدود 10 هزار تن به میزان تولیدات محصولات کشاورزی، باغی، دامی و.... اضافه خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید