Iranian Agriculture News Agency

باحضور مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی:

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منصوب شد

در حکمی از سوی مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی، سید حامد امیرآبادی‌زاده به‌عنوان مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منصوب شد.

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منصوب شد

به‌گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مراسم معارفه مدیر جدید حراست جهاد کشاورزی استان تهران با حضور مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی، معاون مرکز، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مدیران ستادی و شهرستان‌ها برگزار شد.

محمدعلی نصیری، مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با بیان این‌که گشاده‌رویی از ویژگی‌های اخلاقی مدیران باید باشد، تاکید کرد: زبان گویا، قلب مهربان، نظارت مستمر و شناخت تهدیدات مختلف از ویژگی‌های مهم مدیران است.

وی ادامه داد: همچنین برای موفقیت در حوزه‌های مدیریتی باید سه رکن چشم‌انداز منطبق بر برنامه وزارتی و نظام جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌ریزی دقیق و همت جدی رعایت شود.

وی با بیان این‌که از سال‌های پیش‌از انقلاب تاکنون درگیر مسائل مختلفی از جمله جنگ‌ تحمیلی، تحریم‌های هوشمند و نیمه هوشمند، تهدیدات اقتصادی، شبیخون فرهنگی و غیره هستیم، گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که دشمن بر آن تاکید دارد ناکارآمد نشان‌دادن نظام است و وظیفه ما در حوزه خدمتی خود افزایش کارآمدی و نشان‌دادن این کارآمدی درکنار حذف ساختارهای غلط است.

وی تاکید کرد: هدف‌گذاری دشمن به ویژه در حوزه اقتصاد است که قوت مردم مهمترین بخش این هدف گذاری به شمار می رود؛ اگر در حوزه امنیت غذایی در گذشته درک مشترکی وجود نداشت اما با جنگ اوکراین و روسیه کشورهای بزرگ نیز به این مهم پی بردند و دست‌خوش تغییرات شدند؛ لذا می‌توان گفت امنیت غذایی کمتر از سلاح نیست و بسیار اهمیت دارد.
گفتنی است امیرآبادی‌زاده پیش‌از این مشاور رئیس سازمان بود که مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان را نیز در کارنامه دارد.
همچنین در این مراسم از زحمات مجتبی زنگنه مدیر اسبق و مسلم رحیمی سرپرست سابق این مجموعه تقدیر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید