Iranian Agriculture News Agency

کشاورزان خسارت دیده از سیل، خسارات وارده را به مراکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گزارش کنند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت در سرکشی به روستاهای آسیب دیده و خسارت وارد شده در پی وقوع سیل تاکید کرد: اگر کشاورز و بهره‌برداری در حوزه کشاورزی دچار خسارت شده می‌تواند با مراجعه به مراکز خدمات و یا مراجعه مستقیم با مدیریت جهاد کشاورزی، خسارت وارده را گزارش دهد تا مورد بازدید کارشناسان قرار گیرد.

کشاورزان خسارت دیده از سیل، خسارات وارده را به مراکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گزارش کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، دالوند مدیر جهادکشاورزی شهرستان پاکدشت به همراه روسای مراکز خدمات بخش فیلستان و شریف آباد و رئیس اداره تولیدات دامی و گیاهی،  از روستاهای آسیب دیده ناشی از وقوع سیل طی روزهای گذشته به طور میدانی بازدید کردند.

همچنین دستور لازم مبنی بر برآورد اولیه میزان خسارت وارده به فعالیت‌های بخش کشاورزی و پیگیری از طریق سازمان و فرمانداری شهرستان درحال انجام است.

دالوند در حاشیه این بازدید از استقرار دو اکیپ از جهاد کشاورزی در دوبخش مرکزی و شریف آباد برای رصد مستمر وضعیت کشاورزی شهرستان خبر داد و افزود: اگر کشاورز و بهره‌برداری در حوزه کشاورزی دچار خسارت شده می‌تواند با مراجعه به مراکز خدمات و یا مراجعه مستقیم با مدیریت جهاد کشاورزی، خسارت وارده را گزارش دهد تا مورد بازدید کارشناسان قرار گیرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید