Iranian Agriculture News Agency

اجرای مانور سراسری بازرسی و نظارت "بسیج، امنیت غذایی و اقتدار ملی" در استان تهران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز اجرای مانور سراسری بازرسی و نظارت "بسیج، امنیت غذایی و اقتدار ملی" در استان تهران با ۱۰۰ اکیپ استانی از نانوایی ها، فروشگاه ها، واحدهای عرضه، کارخانجات روغن کشی، لبنیات، بسته بندی قند و شکر و... در سطح شهر تهران و شهرستان های ۱۶ گانه استان خبر داد.

اجرای مانور سراسری بازرسی و نظارت "بسیج، امنیت غذایی و اقتدار ملی" در استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، با حضور مدیران، بازرسان و ناظرین بازار کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در مرکز حکیمیه تهرانپارس،  مانور سراسری بازرسی و نظارت *« بسیج،امنیت غذایی و اقتدار ملی»* همزمان با هفته جهادکشاورزی آغاز شد.

در این مانور مانور سراسری نظارت و بازرسی بر کالای اساسی که صبح امروز عملیاتی شد 200 بازرس در قالب 100 اکیپ بر توزیع و قیمت کالاهای اساسی نظارت می‌کنند.

این مانور با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و ماموران پلیس امنیت اقتصادی و با تمرکز بر قیمت کالاها در سطح شهر تهران و شهرستان 16 گانه استان اجرایی شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در آغاز این مانور اظهار کرد: همکاران سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان با قاطعیت با گران فروشان و متخلفان با رعایت قانون و اخلاق برخورد می کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید