Iranian Agriculture News Agency

برگزاری هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان تهران با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب استان

48هزار بازرسی از واحدهای صنفی و صدور 9هزار برگه تخلف برای متخلفین

هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان تهران با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب استان تهران، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر اعضا برگزار شد.

48هزار بازرسی از واحدهای صنفی و صدور 9هزار برگه تخلف برای متخلفین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان تهران با حضور تورک معاون دادستان عمومی و انقلاب استان تهران، پازوکی سرپرست سازمان، مدیران کل غله و خدمات بازرگانی، شرکت پشتیبانی امور دام، رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان، نمایندگان تعزیرات حکومتی و سایر اعضای قرارگاه درمحل سالن جلسات این سازمان (طبقه نهم) برگزار شد.

در این جلسه میزان ذخایرکالاهای استراتژیک مورد بررسی قرارگرفت.

ارشد، مدیرکل غله در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات قرارگاه پیرامون ذخیره سازی محصولات اساسی در استان پرداخت و وضعیت ذخیره سازی محصولات اساسی در استان را مطلوب توصیف و بر ارائه اطلاعات صحیح پیرامون میزان نیاز بازار استان جهت برنامه ریزی برای اقدام به موقع در خصوص تأمین و توزیع و ساماندهی مباشرین تأکید کرد.

سالمی، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان‌تهران نیز در این جلسه گفت: درحال حاضر توزیع گوشت گرم گوسفند و گوساله در میادین و فروشگاه های زنجیره ای ادامه دارد و باتوجه به دخایر مناسب شرکت پشتیبانی امور دام، مردم می توانند کالای پروتئینی مورد نیاز خود را تامین کنند.

به گفته او، با توجه به ذخیره سازی و خرید حمایتی از تولیدکنندگان، محصولات پروتئینی اعم از گوشت گوساله، گوسفند و گوشت گوسفند به میزان کافی در بازار توزیع می شود.

مدیر نظارت و بازرسی معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تشدید بازرسی ها بر بازار کالاهای اساسی و واحدهای صنفی عرضه خبر داد و با ارائه گزارشی از روند نظارت ها گفت: از 29آبان ماه سال گذشته همزمان با تفویض اختیارات به جهاد کشاورزی تانیمه اردیبهشت ماه سال جاری، 48هزار بازرسی انجام شده است و 9هزار برگه تخلف برای واحدهای متخلف صادر شده است.

تورک، معاون دادستان در این جلسه با اعلام آمادگی برای اجرای هرچه بهتر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: این مسئله موضوعی مهم و مورد توافق مجلس شورای اسلامی و دولت است و دادستانی تهران نیز همراه جهاد کشاورزی، استانداری و مجریان طرح خواهد بود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به مردم تاکید کرد: باید تلاش شود تا با تامین به موقع و اطلاع رسانی لازم هیچ دغدغه‌ای برای مردم دراین خصوص وجود نداشته باشد.

در این نشست روسای مناطق چهارگانه تابعه به نمایندگی از شهرستان های 16 گانه استان به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر کالاهای کشاورزی استان پرداختند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید