Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد

با حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، سعید پازوکی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منصوب شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با حضور دماوندی نژاد معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، محمدی مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت، نایبی معاون امنیتی انتظامی استانداری استان تهران و معاونین و مدیران ستادی و شهرستان های استان برگزار شد، با تقدیراز زحمات ایوب فصاحت رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با حکم ساداتی نژاد وزیرجهاد کشاورزی، سعید پازوکی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.

دماوندی نژاد، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مظلوم مدافع حرم و سلامت در ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: مایه مباهات است که امروز در خدمت همکاران قدیمی هستم که از ابتدای ادغام جهاد با یکدیگر همراه بودیم.

وی با اشاره به خدمات رئیس سابق این سازمان در دوران مسئولیت گفت: خوشبختانه در زمان مدیریت دکتر فصاحت تحرک خوبی را در استان تهران شاهد بودیم و این حرکت و پویایی باید ادامه یافته و فضای کار پیش‌رونده باشد؛ چراکه استان تهران تعیین‌کننده حد خدمات‌رسانی به مردم به شمار می رود و آینه تمام‌قد خدمات رفاهی جمهوری اسلامی است که برای مردم در نظر می‌گیرد.

وی ادامه داد: در پویایی نظام همین بس‌که همین سنگرها و صندلی‌ها که امانت خون شهداست به مسئولانی سپرده می‌شود که جهت خدمت به مردم جای خود را به دیگری می دهند و با فضای ایجاد شده در جهاد استان تهران نیز امیدواریم توسعه کشاورزی ادامه یابد.

دماوندی نژاد با اعلام حمایت از مگا پروژه‌ها گفت: دشمن چه با تحریم و چه بابه شهادت رساندن سردار عزیزمان درحق مردم ما ظلم بسیاری کرد؛ درست است که در شرایط سختی قرار داریم اما این مسئله را نباید از یاد ببریم که دشمن با فکر پوچ و بیهوده خود گمان می کرد که می‌تواند کشور را ظرف شش ماه به زانو دربیاورد اما الان دشمن شکست‌خورده و قطعا با تفکر جهادی می‌توانیم از این برهه سخت نیز عبور کنیم.

نایبی، معاون استاندار نیز در این مراسم به اشاره به ایام دهه مبارک فجر گفت: جادارد یادی کنیم از بنیان‌گذار شهدای انقلاب و دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت، مدافع حرم و مدافع سلامت به‌ویژه مالک‌اشتر زمان سردار سلیمانی که حق ویژه ای بر گردن ما دارند .

وی با ابراز رضایت از اقدامات و فعالیت ها و برنامه های انجام شده در راستای توسعه بخش کشاورزی استان افزود: جهاد کشاورزی استان تهران باعث افتخار و سربلندی است که توانسته با فعالیت های خود به آبادانی و تامین امنیت غذایی کمک شایانی کند؛ وجود مدیران جهادی با همت جهادی کمک خواهد کرد تا به سلامت از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

در ادامه جلسه فصاحت، رئیس سابق سازمان با تاکید بر مدیریت جهادی افزود: هویت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران،هویتی جهادی است که بسیار مقدس است و اگر این نوع مدیریت درکشور نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: در ایامی قرار داریم که اندیشه جهادی امام خمینی(ره) نه تنها در عرصه سیاست بلکه در تمام سطوح کشور توانست آرمان‌های والای ایشان را جامه عمل بپوشاند.

فصاحت ضمن تشکر ویژه از همکاران و با اشاره به رشد صد و سی درصدی در اکثر شاخص‌ها گفت: در این دوران با مشکلات بسیاری ازجمله نابسامانی بازار مرغ و تنظیم بازار روبه‌رو بودیم اما توانستیم با همکاری تمام همکاران و دستگاه های مرتبط و نیز جامعه کشاورزی به‌سلامت عبور کنیم.

فصاحت با تاکید بر اینکه مقوله امنیت غذایی کشور و رونق تولید در بخش کشاورزی مستلزم روحیه جهادی است، تاکید کرد: اگر این تفکر حاکم باشد، بی شک شاهد رشد و توسعه مورد انتظار در سطح کشور خواهیم بود.

پازوکی، سرپرست سازمان نیز در این جلسه با بیان این‌که در پیشبرد و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، تاکید کرد: حفظ و حراست از کشاورزی و تولید از اهم واجبات است و بدون تردید نه صرفاً توانایی‌های شخصی بلکه حمایت و همکاری و وحدت تمام همکاران می‌تواند در پیشبرد این اهداف مؤثر باشد.

وی با بیان این‌که مدیریت در بخش های مختلف استان تهران از اهمیت خاصی برخوردار است و بسیار حساس است، گفت: دکتر فصاحت منش خاصی را در سازمان دنبال کردند از جمله احترام به فرزندان شهدا و ایثارگران و از این به بعد نیز از این شیوه حمایت و نگهداری خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از زحمات رئیس سابق این سازمان تقدیر و تشکر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید