Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از منتخبین جشنواره ملی رسانه های بخش کشاورزی

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از دو هنرمند استان سرکارخانم خدیجه آبزن وجناب آقای رضا اسماعیل پور به خاطر کسب افتخار در دهمین جشنواره ملی رسانه ای یادواره شهیدآوینی بابت تولیدات رسانه ای سازمان جهادکشاورزی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از منتخبین جشنواره ملی رسانه های بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر،شهریار   مرشدی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، گفت: تندیس و لوح تقدیر و جایزه بهترین انیمیشن کشور به جناب آقای رضا اسماعیل پور هنرمند جوان و با استعداد استان و تندیس، لوح تقدیر و جایزه بهترین گویندگی برنامه رادیویی کشور نیز به سرکارخانم خدیجه آبزن گوینده و مجری صدا و سیمای مرکز بوشهر اهدا شد.

وی بیان کرد: در بخش پویانمایی، انیمیشن اصلاح الگوی کشت بین کلیه آثار پخش شده در سراسر کشور از نگاه مخاطبین به عنوان رتبه اول شناخته شد که لوح ویژه جشنواره به مدیریت هماهنگی ترویج استان اهدا شد.

مرشدی افزود: دهمین جشنواره رسانه های کشاورزی با حضور مسولین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما در تهران برگزارگردید و منتخبی از آثار و تولیدات رسانه ای کشاورزی استان های مختلف به نمایش درآمدند. درشب پایانی در مرامم اختتامیه جشنواره که به صورت زنده از شبکه آموزش سیما پخش گردید، بهترین آثارتولیدی در 21 حوزه رسانه ای معرفی شدند.

مرشدی گفت: بهترین روش برای انتقال و نفوذ دانش در بخش کشاورزی استفاده و بکارگیری صحیح از رسانه هاست که در ترویج و انتقال پیام به مخاطبان نقش بسزایی دارند. لذا به منظور توسعه و تقویت این جایگاه وزارت جهادکشاورزی هر دو سال یکبار جشنواره رسانه ای یادواره شهیدآوینی را برگزار می کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید