Iranian Agriculture News Agency

اجرای 104 برنامه روستایی و عشایری بسرگداشت دهه مبارک فجر در استان بوشهر

رییس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی های مناسبی که برای ایام دهه مبارک فجر صورت گرفت، بیش از 104 برنامه بزرگداشت توسط کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر برگزار می شود .

اجرای 104 برنامه روستایی و عشایری بسرگداشت دهه مبارک فجر در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر؛ حجت الاسلام سیدغلامرضا هاشمی رییس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر، افزود: در سال جاری جلسات مختلف کارگروه در سطح استان بوشهر جهت هماهنگی و برنامه ریزی اجرای برنامه ها تشکیل شده است که اجرای آنها در حوزه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، فرهنگی، محرومیت زدایی، اعزام گروههای جهادی دامپزشکی وپزشکی، کشاورزی و کمک های مومنانه است .

هاشمی عنوان کرد:  186پروژه عمرانی در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر توسط اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر، دهیاری ها، ارگانها و نهادهای ذی ربط افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی و جشنواره های مختلف اظهار کرد: مسابقه اسب سواری، ورزش های ساحلی، کتابخوانی، مسابقات بومی و محلی، نمایشگاه و فروشگاه مجازی دستاوردهای مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در مناطق روستایی و عشایری برگزار می شود.

هاشمی با اشاره به برگزاری همه برنامه ها با رعایت کامل اصول و دستورالعمل های بهداشتی خاطرنشان کرد: بیشتر برنامه ها با استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی اجرا می شود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید