Iranian Agriculture News Agency

بازدید ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از مراکز جهاد کشاورزی

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت مستمر از مراکز جهاد کشاورزی بازدید نموده و با مروجین پهنه های تولیدی دیدار و توصیه های لازم را ارائه می نمایند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوسهر، شهریار مرشدی افزود: ریاست سازمان هر هفته از مراکز جهاد کشاورزی استان طی  برنامه زمانبندی شده  مشخص  به همراه مشاور و مدیر محترم حوزه ریاست، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، با روسای مراکز جهاد کشاورزی و مروجین پهنه های تولیدی استان دیدار و گفتگو می نمایند.

مرشدی اظهار داشت: در این بازدیدها، گزارشی ازمهمترین طرحهای اجرایی و فعالیتهای آموزشی ترویجی انجام شده در سطح مراکز، گزارش طرح سیاک ،طرح پهنه بندی و... به استحضار ریاست سازمان رسانده می شود و مسائل و مشکلات مراکز جهاد کشاورزی در یک محیط دوستانه مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

وی گفت: ریاست سازمان تا کنون از مراکز جهاد کشاورزی شنبه ، کاکی ، انگالی،  فاریاب ،  بوشکان ، تنگ ارم ، ریگ ، امام حسن ، گورک، دلوار، آباد، حومه دشتستان ، آبدان ، بردخون ، شهرستان کنگان بازدید نموده و طبق برنامه این بازدیدها ادامه دارد و هر هفته انجام می گیرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید