Iranian Agriculture News Agency

هویت‌گذاری و پلاک‌کوبی دام‌های استان بوشهر انجام می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: هویت گذاری و پلاک کوبی دام‌های استان بوشهر انجام می‌شود.

هویت‌گذاری و پلاک‌کوبی دام‌های استان بوشهر انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر از مهر، ضرغام حیدریه عصر چهارشنبه در گردهمایی مجازی مسئولین مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان بوشهر اظهار کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در ایام الله دهه فجر در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک تشکل دانش‌محور، با برخورداری از متخصصان کشاورزی و نهادسازی شبکه‌های غیردولتی پتانسیل لازم برای اجرای خدمات فناورانه بخش کشاورزی در مراکز دهستان‌ها را دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اضافه کرد: مراکز خدمات جایگاه ویژه‌ای برای کمک در فعالیت‌های اشتغال و افزایش درآمد روستاییان دارند.

عضو کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای عملیات هویت گذاری و پلاک کوبی دام با تخفیف پنجاه درصد ازخدمات مراکز در ایام الله دهه فجر برای گروه‌های هدف در بخش کشاورزی و منابع طبیعی است.

حیدریه ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، برپایی میز خدمت در روستاها و مناطق عشایری، افتتاح طرح‌های مختلف و … از شاخص ترین خدمات مراکز در ایام الله دهه فجر برای گروه‌های هدف در بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید