Iranian Agriculture News Agency

قیمت مرغ در بوشهر روند کاهشی شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: قیمت مرغ گرم دربوشهر نسبت به هفته گذشته روند نزولی به خود گرفته و حداکثر قیمت عرضه آن ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت مرغ در بوشهر روند کاهشی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر رضا جمالیمعاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: با این حال پیش بینی شده روند کاهش قیمتی که در هفته گذشته تا مرز ۳۶ هزار تومان نیز پیش رفته بود همچنان ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: نرخ مرغ زنده هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان است که اکنون در کشتارگاه پس از افت ۲۵ درصدی وزن با نرخ هر کیلو گرم۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان بیرون می‎آید.

جمالی گفت: در این بین عرضه کنندگان بسته به امکانات و توان رقابتی آن را با قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار و ۷۰۰ تا ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان به عرضه می‎کنند.

وی یادآورشد: اکنون قیمت مرغ در استان بوشهر جز استان‌‌های با نرخ متعادل و پایین است و با هدف تعادل بیشتر بازار، مرغ منجمد نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌‌های منتخب از جمله تعاونی‎های کارکنان دولت عرضه می‎شود.

جمالی  اظهارکرد: بررسی موضوع افزایش قیمت پای مرغ نیز  دستور کار قرار گرفته تا در صورت مشاهده تخلف با عاملان آن برخورد شود.

وی ادامه داد: این روزها بازرسان سازمان صمت علاوه بر کنترل واحدهای صنفی برای رعایت پروتکل‌‌های و محدودیت‎های گروه‌‎های شغلی ۱، ۲، ۳ و ۴ کنترل قیمت مرغ و میوه و تره بار را به صورت ویژه بررسی می‎کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید