Iranian Agriculture News Agency

جمع آوری مصالح ساختمانی غیرمجاز در اراضی کشاورزی دیلم

مدیر جهادکشاورزی دیلم استان بوشهر گفت: حسب دستور دادستان عمومی این شهرستان ، مصالح ساختمانی دپو و تخلیه شده غیرمجاز و بدون مجوز در اراضی زراعی و باغی این شهرستان جمع‌آوری شد.

جمع آوری مصالح ساختمانی غیرمجاز در اراضی کشاورزی دیلم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، اعظم ناصری افزود: در اجرای حفظ بستر تولید و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با حکم قضایی  به قلع و قمع و جمع آوری مصالح ساختمانی در روستای خواجه گیر بخش مرکزی این شهرستان با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه اقدام شد.

وی اظهارکرد:  ۹ مورد عملیات غیرمجاز در این اراضی صورت گرفته بود که با همکاری شهرداری و اداره راهداری  شهرستان  تخریب شالوده و جمع آوری مصالح ساختمانی دپو شده  اجرا شد.

وی گفت: کشاورزان و باغداران قبل از هرگونه ساخت و ساز در عرصه‌های کشاورزی خود، برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی تابعه مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی دیلم از همکاری  دادگستری،  نیروی انتظامی، اداره راهداری و شهرداری این شهرستان در اجرای حکم مراجع قضایی تقدیر کرد.

وی یادآورشد:  این شهرستان حدود ۴۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی  دارد که بطور متوسط سالانه ۳۰ هزار هکتار از این مجموع زیر کشت محصولات زراعی می‌رود.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید