Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگاه آموزشی ترویجی سرویس و نگهداری تراکتور در شهرستان گناوه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت : کارگاه آموزشی ترویجی سرویس و نگهداری تراکتور با حضور 35 نفر از تراکتورداران و بهره برداران این شهرستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی ترویجی سرویس و نگهداری تراکتور در شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، عباس تخم افشان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه، افزود: در این کارگاه آموزشی به تراکتورداران انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی و روشهای به کارگیری، تنظیمات، نگهداری و تعمیرات ادوات شخم و اجزای ساختمانی و طرز کار هریک از آنها و نیز کلیة سیستم های سوخت، برق، روغنکاری، خنک کاری، انتقال قدرت و انواع موتورهای برش خورده نیز آموزش داده شد.

تخم افشان اظهارکرد: این آموزش ها موجب افزایش عمر مفید ماشین آلات کشاورزی شده و از هزینه های مختلف به میزان قابل توجهی کاسته می شود چرا که مکانیزه کردن کشاورزی باعث رشد و ترقی آن و همچنین پیشرفت امور صنعتی کشور خواهد بود و اثرهای قابل توجهی هم در اقتصاد خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را صرفه جویی،کاهش هزینه های تولیدی، استفاده صحیح از ماشین آلات، دقت در حفظ و نگهداری آنها اعلام نمود و افزود تراکتوردارن باید هر محصول را کاملاً شناخته و با طرز کار و تنظیمات هریک از آنها برای کاشت به صورت نظری و عملی آشنا شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید