Iranian Agriculture News Agency

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی:

جهاد کشاورزی استان بوشهر ۱۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه ،کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز با تامین ۱۰۰ بسته معیشتی به کمک نیازمندان آمدند.

جهاد کشاورزی استان بوشهر ۱۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

نماینده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ایانا گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا با همت کارکنان این سازمان در خصوص اختصاص بخشی از حقوق خود برای تامین بسته های معیشتی ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان در گام نخست تهیه و در بین کارکنان نیازمند این حوزه تهیه و توزیع شده است.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی روز شنبه در این آئین افزود: مرحله دوم این رزمایش نیز همزمان با شب‌قدر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کمک های مردم و خیران این استان با حضور در کنار دولت و تهیه بسته‌های معیشتی حماسه‌ای از همدلی و خدمت را در این استان به نمایش گذاشته است.

هاشمی اضافه کرد:  حماسه رزمایش مواسات می‌تواند درسی برای همگان باشد و ایران اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب تهدید را تبدیل به فرصت کند.

وی گفت: جامعه ایران به دلیل فرهنگ ایرانی و اسلامی در پرتو هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در عین اینکه آسیب دیدند و یا در معرض آسیب هستند ایثاگرانه وارد عرصه می‌شوند و از آنها رفع آسیب می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید