Iranian Agriculture News Agency

افشین قطبی:

20هزار تن سبوس در سال 98 بین دامداران استان بوشهر توزیع شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در سال 98 ، مقدار 20 هزار تن سبوس استحصالی کارخانجات آرد استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور به تشکل های دامداران اختصاص و از طریق سامانه سبوس گندم خریداری شد.

20هزار تن سبوس در سال 98 بین دامداران استان بوشهر توزیع شد

افشین قطبی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایانا افزود: براساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور کل سبوس استحصالی کارخانجات آرد از انواع گندم یارانه ای، نیمه یارانه ای و آزاد با قیمت پایه 10000 ریال (درب کارخانه) به دامداران اختصاص داشته است و باید از طریق سامانه سبوس گندم خریداری شود و هر گونه فروش خارج از سامانه تخلف محسوب می‌شود.

قطبی اظهارکرد: در استان بوشهر 4 کارخانه آرد فعال وجود دارد و تمامی تعاونی ها براساس تعداد دام سنگین تحت پوشش، سهمیه خود را پس از بارگذاری معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و تخصیص سهمیه توسط اتحادیه دامداران استان از نزدیکترین کارخانه دریافت می کنند.

وی گفت: برای تمامی تعاونی ها و عوامل خرید، نام کاربری و رمز عبور سامانه سبوس گندم صادر شده و خریداران پس از تخصیص سهمیه با مراجعه به سامانه نسبت به خرید و توزیع سبوس بین دامداران اقدام می‌کنند.

قطبی افزود: سامانه سبوس گندم با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی و بانک سپه راه اندازی شده و همه خریداران دارای حساب اختصاصی به نام سپیدسپه هستند که منحصراً قابل استفاده در سامانه سبوس بوده و با توجه به لینک حساب، خریدها به صورت برخط صورت می گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید