Iranian Agriculture News Agency

سردار قاسم سلیمانی دشمن را سرجای خود نشاند

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش تربیت شده مکتب اسلام و اندیشه انقلابی امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند که ابرقدرت‌ها را سرجای خود نشاندند.

سردار قاسم سلیمانی دشمن را سرجای خود نشاند

آیت الله سید رضا تقوی روز شنبه درآئین پاسداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور در بوشهر افزود: آمریکا بهواسطه ۸۵ درصد ثروت دنیا و قدرتی که دارد اگر به سایر کشورهای قدرتمند چپ نگاه کند زلزله‌ای در آنها رخ می‌دهد ولی درود به ملت قهرمان و پرورش یافته مکتب ایمان و فرهنگ عاشوریی ایران که با فرزندان رشید و سرداران سرافرازش ۴۰ سال در مقابل توطئه‌های مختلف ابرقدرت جهان از جمله کودتا، ترور و جنگ هشت ساله مقاومت کردند و پوزه آنان را به زمین مالیدند.

وی ادامه داد: امروز در دنیا صدایی به غیر از ایران نیست که به حمایت از مستضعفان و محرومان برخاسته است و ما همچنان مقاوم، پابرجا و سروگونه در مقابل زیاده خواهی و خیانتکاران ایستاده‌ایم و دشمن را از خانه بیرون راندیم.

تقوی گفت: دشمن ستیزی ،اخلاص، تواضع، قاطعیت در مواضع انقلابی و منتظر همیشگی شهادت از ویژگی‌های سردار قاسم سلیمانی بود.

 نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور اضافه کرد: نیروهای مسلح این سرزمین امروز مایه افتخار و اقتدار ما هستند سپاه و بسیج دریادل و ارتش غیور در دامن این انقلاب و این ملت بزرگ و خانواده شهدا همه پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم.

وی بیان کرد: دشمن بداند ما میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی داریم و امروز با آن شهید بزرگوار و همه شهیدان بیعت می‌کنیم که راه آنها را همین جوانان انقلابی ادامه می‌دهند.

تقوی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان و چهره بین‌المللی است و الگویی در ولایتمداری و دشمن ستیزی بود.

 نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور گفت: شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سید حسن نصرالله تنها نمونه‌هایی از مقاومت هستند.

وی یادآور شد: قدرت، تفکرو اندیشه هر مکتب را از تربیت شدگان آن مکتب می‌توانیم بشناسیم و این شخصیت‌ها تربیت یافتگان این مکتب هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید