Iranian Agriculture News Agency

مشکلات واحدهای دامی و آبزیان شهرستان گناوه رفع می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: مشکلات تعدادی از واحدهای دامی و آبزیان شهرستان گناوه بررسی شده و با پیگیری صورت گرفته این مسائل رفع می‌شود.

مشکلات واحدهای دامی و آبزیان شهرستان گناوه رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، افشین قطبی اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات و کمک در رفع موانع طرح‌های کشاورزی در شهرستان گناوه بازدیدی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و سربازرس کل استان انجام شد.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها که در فضای تعاملی و با حضور مجریان آنها صورت گرفت تصمیماتی در راستای رفع موانع و تسریع در اجرا و یا ادامه بهره برداری گرفته شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به بازدید از یک طرح تولید خوراک دام و طیور واقع در شهرک صنعتی ریگ، افزود: مقرر شد مشکل تأمین برق این واحد در نشست ستاد رفع موانع تولید مطرح و تصمیم لازم برای حل مشکل این طرح گرفته شود.

وی با اشاره به واگذاری زمین برای طرح عمل آوری آبزیان در شهرک ریگ بیان کرد: این طرح از طریق مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان پیگیری و مقرر شد در اسرع وقت ضمن بررسی این مشکل به صورت قانونی حل و فصل شده تا عملیات اجرایی طرح آغاز شود.

قطبی با اشاره به بازدید از واحد فعال عمل آوری آبزیان با حدود ۱۰۰ نفر کارگر دائمی و فصلی، گفت: مقرر شد که پس از تمدید مجوز توسعه واحد، پس از ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ از وام مربوطه برای توسعه واحد استفاده کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید