Iranian Agriculture News Agency

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر

رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در کنگره یکصد و هفتمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری وارد فرودگاه بین المللی خلیج فارس در عسلویه شد.

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، محمدباقر قالیباف در فرودگاه عسلویه مورد استقبال رسمی استاندار بوشهر، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی قرار گرفت.  

رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه کنگره شهادت شهید رئیسعلی دلواری است که امشب در دلوار برگزار می شود. 

کنگره شهید رئیسعلی دلواری شامل برنامه‌هایی از قبیل محفل انس با قرآن، شب شعر، همایش پیرغلامان حسینی، مسابقه تیراندازی و رزمایش دریایی است که از ۸ تا ۱۲ شهریور در حال برگزاری است.

 رئیس مجلس شورای اسلامی  که روسای ۴ کمیسیون تخصصی مجلس و نمایندگان استان نیز او را همراهی می کنند، در گفت‌وگو با مقامات ارشد اجرایی بوشهر، آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های اصلی، مطالبات اساسی مردم و نیز میزان تحقق احکام قانونی و قوانین بودجه و برنامه توسعه ۵ ساله در این استان را بررسی می کند.

محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران، مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن و فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی در جریان این نظارت ستادی دکتر قالیباف را همراهی می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید