Iranian Agriculture News Agency

فراخوان جذب و انتخاب سرمایه گذار سایت پرورش میگوی شیف با اولیت ساکنین شهرستان‌ بوشهر

با متخلفین قاطعانه برخورد می شود

حیدریه گفت: در فراخوان جذب و انتخاب سرمایه گذار سایت پرورش میگوی شیف به علت استقرار طرح مدنظر در شهرستان بوشهر، ساکنین شهرستان بوشهر اعم از شهر و روستا دارای اولویت می باشند.

فراخوان جذب و انتخاب سرمایه گذار سایت پرورش میگوی شیف با اولیت ساکنین شهرستان‌ بوشهر

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، ضرغام حیدریه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: در فراخوان جذب و انتخاب سرمایه گذار سایت پرورش میگوی شیف به علت استقرار طرح مدنظر در شهرستان بوشهر، ساکنین شهرستان بوشهر اعم از شهر و روستا دارای اولویت می باشند به طوری که هر متقاضی ساکن روستاهای شهرستان بوشهر ۵ امتیاز، ساکنین چهار شهر شهرستان بوشهر ( بوشهر، عالیشهر، چغادک و خارگ ) هر نفر ۳/۵ امتیاز و ساکنین ۹ شهرستان دیگر استان ۱/۵ امتیاز دارند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر ادامه داد: اگر شخصی ساکن شهر بوشهر باشد و بخواهد از طریق دهیاری روستاها نامه بگیرد تا بتواند امتیاز بیشتری کسب کند، نامه دریافت شده از دهیاری باید توسط بخشدار و سپس فرمانداری شهرستان به تایید برسد و علاوه بر آن بر اساس برخی از مولفه های راستی آزمایی، از طریق ستاد واگذاری در استانداری نیز ارزیابی نهایی صورت می گیرد که عملا شانس تخلف را به حداقل می رساند.
وی گفت: در راستای اشتغال زایی برای روستاییان و برخی ملاک های دیگر، افراد روستایی امتیاز ویژه تری دارند که البته شاخص های دیگری وجود دارد.
حیدریه تصریح کرد: در هر مرحله از رسیدگی محرز شود که متقاضی اطلاعات اشتباه یا تخلف انجام نموده است، از مراحل بالاتر محروم می شود و درخواست وی لغو می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این فراخوان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ آغاز شده است و تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ادامه خواهد داشت و متقاضیان گرامی متوانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر مراجعه کنند و جزئیات بیشتر را در این سایت به آدرس www.banreo.org مطالعه نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید