Iranian Agriculture News Agency

ساختمان مسکونی غیرمجاز در اراضی کشاورزی جم استان بوشهر تخریب شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان بوشهر گفت: در پی ساخت واحد مسکونی ویلایی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهر ریز شهرستان جم با حکم دستگاه قضا استان بوشهر قلع و قمع شد.

ساختمان مسکونی غیرمجاز در اراضی کشاورزی جم استان بوشهر تخریب شد

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، سرهنگ بهرام دانشمند  با بیان اینکه هر گونه تغییر اراضی کشاورزی پیگیری قضایی می‌شود اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی در قالب ایجاد ساختمان و اجرا طرح‌های دیگر تغییر کاربری محسوب شود و تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد.

وی تغییر کاربری اراضی را یکی از آفت‌های مهم در حوزه کشاورزی دانست و بیان کرد: ساخت سازه‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی ممنوع است و با حکم مراجع قانونی از هر گونه واحدهای مسکونی و سازه عمرانی در اراضی کشاورزی جلوگیری می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان بوشهر از تخریب ویلا لوکس در اراضی کشاورزی شهر ریز شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: در پی ساخت واحد مسکونی ویلایی در تغییر کاربری اراضی در شهر ریز شهرستان جم با حکم دستگاه قضا قلع و قمع شد.

دانشمند زیر بنای این ساختمان را 300 متر مربع دانست و تصریح کرد: این واحد مسکونی که در 2 طبقه و فضای آزاد و محیط سازی شده بود با حکم دستگاه قضا با 2 دستگاه بیل مکانیکی و لودر تخریب شد.

وی افزود: طرح قلع و قمع این ساختمان با حضور نماینده دادستان، همکاری فرماندهی انتظامی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جم اجرا شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید