Iranian Agriculture News Agency

نوذر منفرد:

روند پروژه‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر شتاب می گیرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: اجرا طرح‎های پرورش آبزیان، توسعه فعالیت های آبزی پروری و تسریع در روند اعطای تسهیلات به صنایع دام و طیور از اولویت‎های این سازمان است که اقدام های خوبی نیز در این راستا اجرایی شده است.

روند پروژه‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، نوذر منفرد در نشست با عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیگیری صدور اسناد کشاورزی و اراضی ملی، اجرا پروژه های آبخیزداری دره امیری دیلم، پرداخت بدهی جهاد کشاورزی به تامین اجتماعی و همچنین همسازی حقوق نیروهای و رفع کمبود نیروی انسانی از دیگر اولویت های مدنظر جهاد کشاورزی استان بوشهر است.

وی بیان کرد: تداوم اجرا طرح اصلاح شیوه آبیاری نخیلات در دشتستان، طرح های پرورش ماهی و میگو در قفس، تولید محصولات سبزی و صیفی خارج از فصل، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی از جمله برنامه های مهم حوزه کشاورزی در استان بوشهر است.

منفرد ادامه داد: در راستای رونق تولید در حوزه جهاد کشاورزی این برنامه‌ها به عنوان اولویت دنبال می شود که ساز و کارهای مناسبی نیز برای آن تدار ک دیده شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای اجرا برنامه های مهم حوزه کشاورزی در استان بوشهر پیگیری های موردنیاز در سطح استانی و ملی انجام خواهد شد.

عبدالکریم جمیری افزود: استان بوشهر ظرفیت قابل توجهی در حوزه کشاورزی دارد که در راستای رونق تولید و اشتغال باید این مهم به صورت ویژه دنبال شود.

وی اظهار کرد: همجواری با دریا فرصتی فراهم کرده که باید از این دفرصت برای توسعه صنایع شیلاتی بخوبی بهره گیری شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید