Iranian Agriculture News Agency

توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازار در بوشهر، توزیع میوه هفته آینده

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه هیچ‌گونه محدودیتی در تامین کالا‌های اساسی نداریم، گفت: برای تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان به اندازه کافی کالا‌های اساسی در استان ذخیره داریم.

توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازار در بوشهر، توزیع میوه هفته آینده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، گشت مشترک بازرسی سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بیشتر بر بازار کالا‌های اساسی و توزیع مناسب روغن، برنج، گوشت و شکر، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید کردند.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه این گشت بازرسی گفت: ما هیچ‌گونه محدودیتی در تامین کالا‌های اساسی مانند برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت منجمد نداریم.

احمد جهانگیرلو افزود: تا پایان تعطیلات نوروز و بعد از آن هم برای  ماه مبارک رمضان به اندازه کافی کالا‌های اساسی در استان ذخیره داریم و فقط در انبار شرکت غله و خدمات بازرگانی ۲۷ هزار تن برنج ذخیره کردیم و هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع این کالا‌ها نداریم.

وی عنوان کرد: همکاران ما در نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی به صورت روزانه نحوه  توزیع این کالا‌ها را در بازار پایش می‌کنند.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: ما ۹۸ قلم کالای پر مصرفی که در حال حاضر نیاز عمومی مردم است را به صورت متوالی نظارت کرده و به وزیر جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های نظارتی گزارش می‌دهیم.

وی اظهار کرد: سامانه شرکت بازرگانی چند روزی مشکل داشت که روز پنج شنبه مشکل رفع شده و هم سامانه برنج و هم شکر باز شده و از فردا این کالا‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر فروشگاه‌های سطح شهر و مغازه‌ها توزیع می‌شود.

جهانگیر لو در مورد توزیع مرغ و گوشت نیز گفت: به اندازه کافی مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان ذخیره شده و توزیع شهرستانی انجام شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مرغ گرم در استان به اندازه کافی تولید می‌شود اجازه توزیع تا کنون داده نشده، ولی با هماهنگی که انجام دادیم از امروز می‌توانیم هم مرغ منجمد و هم گوشت منجمد را توزیع کنیم.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان، زمان توزیع میوه تنظیم بازار را هفته آینده اعلام کرد و گفت: ۲۰۰ تن سیب تامین و ذخیره شده که اکنون در سردخانه گمرک ذخیره سازی شده و هفته آینده شروع به توزیع می‌کنیم و پرتغال والنسیای جنوب هم در حال بارگیری است که از هفته آینده به صورت مستقیم توزیع خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز در بازدید از یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: هیچ‌گونه کمبود و مشکلی از لحاظ تامین کالا‌های اساسی در کشور نداریم و  به نظر می‌رسد اگر کمبودی هم وجود داشته باشد، موضوع احتکار در میان است.

رضا سعیدی افزود: مردم هر کجا تخلفی را مشاهده کردند، گزارش را از طریق شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ به ما اطلاع دهند

وی خاطرنشان کرد: وظیفه تامین کالا‌های اساسی با سازمان جهاد کشاورزی و نظارت بر آن به عهده اتاق اصناف، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تاکید کرد: روزانه در حال نظارت بر بازار هستیم و از مردم در خواست داریم کمبود‌ها را از طریق شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ به ما اطلاع دهند تا گشت‌های بازرسی را اعزام کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید