Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی گناوه:

کالاهای اساسی تنظیم بازار به گناوه اختصاص یافت

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گناوه از اختصاص کالاهای اساسی تنظیم بازار برای توزیع در ایام عید نوروز سال ۱۴۰۱ به این شهرستان خبر داد.

کالاهای اساسی تنظیم بازار به گناوه اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، عباس تخم افشان اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید، ساماندهی قیمت محصولات کشاورزی و حمایت از اقشار کم درآمد شهرستان گناوه و با پیگیری‌های انجام شده، در اسفندماه سال جاری اقلام مختلف کالاهای اساسی مشتمل بر شکر، مرغ، برنج و میوه به منظور توزیع، جهت تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: در جلسه‌ای که در تاریخ هشتم اسفندماه سال جاری با حضور فرماندار محترم و مسئولین ذیربط در محل فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد هماهنگی‌های لازم جهت مدیریت کالاهای اساسی انجام شد و به زودی توزیع کالاهای فوق الذکر به صورت خرده، به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.

تخم افشان گفت: تاکنون مقدار ۲۰ تن شکر، ۲۰ تن مرغ منجمد و ۶۰ تن برنج جهت توزیع به شهرستان گناوه اختصاص یافته و سهمیه آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای شهرستان نیز در روزهای آتی، با هماهنگی فرماندار محترم تنظیم و پس از تصویب در کارگروه، جهت توزیع بین نانوایان از سیلو به شهرستان گناوه بارگیری خواهد شد.

تخم افشان همچنین با اشاره به اینکه درخواست کارگروه تنظیم بازار به منظور تأمین میوه شب عید جهت خرید ۲۰ تن سیب و ۶۰ تن پرتقال ارائه شده افزود: به محض مشخص شدن قیمت‌ها، محموله‌های مورد نظر بارگیری و به شهرستان وارد خواهد شد.

تخم افشان در پایان با تأکید بر اینکه هدف اصلی کارگروه تنظیم بازار، رضایت مردم است ابراز امیدواری کرد با تدابیر اندیشیده شده توسط فرماندار محترم شهرستان و برنامه ریزی های انجام شده، شاهد تعادل در قیمت کالاهای مورد نیاز مردم باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید