Iranian Agriculture News Agency

وفور کالاهای اساسی در بوشهر

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام پرداخت یارانه ای، دولت مردمی اقدام به تامین وذخیره کالاهای اساسی و پرمصرف نموده و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تولید کنندگان بخش کشاورزی این امکان را برای تولید کننده فراهم نموده تا بتواند به آسانی به تولید خود ادامه دهد.

وفور کالاهای اساسی در بوشهر

نوذر منفرد افزود: برنامه ریزی در خرید مازاد محصولات کشاورزی و دامی تولیدی در زمان اجرای این طرح توسط تشکلها و اتحادیه ها و تعاونیها به دلیل افزایش عرضه ، از اهداف حمایتی دولت از تولید کننده می باشد .

منفرد اظهار داشت: در جهت حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اکیپ بازرسی نظارتی به طور مستمر در بازار حضور و در صورت مشاهده گرانفروشی ، کم فروشی و یا تخلف در ساعات کار نانوایی ها و یا کیفیت نان تولیدی با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود: کالاهای اساسی از قبیل برنج - شکر - روغن - مرغ منجمد - و سایر کالاهای پرمصرف به اندازه کافی در انبارهای استان موجود می باشد و هیچگونه کمبودی در استان نداریم و این اقلام روزانه روانه بازار خواهند شد.

منفردگفت:از استاندار ولایی استان جناب آقای دکتر محمدی زاده و معاونین ایشان در مساعدت به مجموعه جهاد کشاورزی کمال تشکر و قدر دانی را بعمل می آوریم.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به جلسات هماهنگی با اتحادیه های مرغداران و دامداران، همچنین مدیران کشتارگاه های مرغ استان ،از اعلام آمادگی کامل این عزیزان برای همراهی با سیاست های حمایتی دولت کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید