Iranian Agriculture News Agency

کلزاکاران دغدغه برداشت محصول خود را نداشته باشند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در بازدید از مزارع شهرستان دشتی گفت: شهرستان دشتی یکی از موفق ترین شهرستان¬های استان در امر کشاورزی می¬باشد و کلزاکاران دغدغه برداشت محصول خود را نداشته باشند.

کلزاکاران دغدغه برداشت محصول خود را نداشته باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، محمدتقی منوچهری بیان داشت: در صورت تامین تجهیزات و نیروی انسانی می توانیم تنظیم بازار محصولات کشاورزی را از مزرعه تا سفره مردم به خوبی مدیریت کنیم.

منوچهری تاکید نمودند: با توجه به شروع فصل برداشت محصول گوجه فرنگی خارج از فصل در استان، ضرورت دارد شرایطی فراهم شود تا این محصول به خارج از کشور صادر شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پس از بازدید از مزارع گندم آبی، کلزای بذری وگوجه فرنگی فضای باز خارج از فصل شهرستان دشتی، در جمع همکاران خود در آن شهرستان حضور یافتند و در یک نشست صمیمی مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند و جهت رفع کمبود نیروی شهرستان، به معاونت منابع انسانی دستورات لازم را  صادر کردند.

در این بازدید شیرعلی بهادری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: شهرستان دشتی دومین قطب تولید محصولات کشاورزی بعد از شهرستان دشتستان بوده و سطح زیر کشت محصولات کشاورزی این شهرستان  25 هزار هکتار است.

بهادری همچنین افزودند: این شهرستان  دارای 215 واحد گلخانه فعال با سطح 160 هکتار می باشد و سالانه 880 میلیون قطعه نشاء تولید می­کند که علاوه بر مصرف شهرستان و استان به استان­های دیگر هم صادر می‌شود.

بهادری گفت: 12000 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان تحت پوشش سیستم های نوین  آبیاری قرار گرفته که با توجه به گستردگی و وسعت زیاد و حجم بالای کار، این شهرستان از نظر نیروی انسانی با کمبود و مشکل مواجه است که در این خصوص در خواست مساعدت می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید