Iranian Agriculture News Agency

در راستای صادرات لبنیات ایرلند به آسیا انجام می‌شود

عرضه برند لبنی خرده‌فروش ایرلندی در کره جنوبی

ارنوئا به تازگی اعلام کرده، گسترش محصولات لبنی‌اش به بازار کره جنوبی با راه اندازی برند کریگلد کَره (Kerrygold butter) انجام می‌شود.

عرضه برند لبنی خرده‌فروش ایرلندی در کره جنوبی

ارنوئا ( Ornua ) (1) به تازگی اعلام کرده ، گسترش محصولات لبنی اش به بازار کره جنوبی با راه اندازی برند کریگلد کَره ( Kerrygold butter ) انجام می شود.

به گزارش ایانا از سایت "اگری لند"، این محصول جدید توسط مایکل کرید، وزیر کشاورزی، غذا و منابع دریایی (آبزیان) ایرلند در هیوندای دپارتمان استور(2) در منطقه تجاری Samseong-dong در منطقه Gangnam-gu سئول با هدف مأموریت تجاری ایرلند با کره جنوبی و ژاپن رونمایی شد.

قرار است محصول کریگلد( Kerrygold ) ، از طریق خرده فروشان عمده کُره ای فروخته شود. محصولات لبنی کریگلد از شیر گاوهایی که ار علف تغذیه کرده اند، تهیه شده است و یک پیشنهاد جدید و منحصر به فرد برای مصرف کنندگان کره جنوبی به شمار می رود. چراکه مصرف کنندگان کره ای به منشا و کیفیت غذای شان توجه ویژه ای دارند، به طوری که بازار لبنیات با استانداردها همراه با کیفیت بالا مشخص شده است.

این درحالی است که با ورود برند کریگلد به بازار کره جنوبی تازه ترین گام رشد ارنوئا در آسیا و بازار کلیدی برای لبنیات ایرلندی محسوب می شود.

در سال های اخیر ارنوئا، محصولات خود را در چین، سنگاپور و مالزی معرفی کرده است. چراکه این کشورها پتانسیل قابل توجهی در مسیر صادرات لبنیات ایرلندی ارائه می دهند.

کرید، با تبریک این راه اندازی و ابراز خشنودی از گسترش صادرات لبنیات ایرلند به بازار آسیا، گفت:"راه اندازی برند کریگلد در کره جنوبی یکی دیگر از مسیرهای مهم برای بازار لبنیات ایرلند است. من اطمینان دارم که در آینده نزدیک، کره جنوبی تبدیل به بازار مهم برای پنیر و کره کریگلد خواهد شد."

وی خاطر نشان کرد:"همانطور که ما خود را برای شرایط پس از برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) آماده می کنیم، در عین حال مهم است که بازارهای جدیدی را برای محصولات لبنی ایرلندی نیز فراهم کنیم."


جان جردان، مدیر
Ornua EMEA and Asia اظهار داشت: "امروز برند ارنوئا، وارد بازار کره جنوبی می شود و نقطه عطفی در ادامه گسترش محصولات به بازارهای کلیدی آسیایی است. راه اندازی مسیرهای جدید بازار، مانند کره جنوبی، ستون مرکزی استراتژی ارنوئا برای توسعه برند تجاری کریگلد است. همچنین اعلامیه امروز یک گام کلیدی در جهت تنوع بخشی بیشتر پایگاه مشتریان ما به شمارمی رود. "

باید اشاره کرد، با توجه به گزارش کریگلد، میزان فروش سالانه ارنوئا در سال 2016 به 900 میلیون یورو رسید.

به طوری که هدف بلند پروازانه ارنوئا این است که کریگلد را از یک برند جهانی کَره در سال های آینده به یک نام تجاری جهانی در حوزه لبنیات تبدیل کند.

این در حالی است که سال گذشته عرضه ماست کریگلد ( Kerrygold Yogurts ) در آلمان، پنیر Kerrygold Spreadable در انگلستان و محصولات کریگلد در سراسر اروپا و آمریکا انجام شد.

گفتنی است، کره جنوبی یازدهمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می رود؛ به طوری که دارای تولید ناخالص داخلی 1.2 تریلیون یورو و رشد اقتصادی 3.3 درصد است. همچنین این کشور جمعیتی بیش از 51 میلیون نفر دارد و به شدت شهرنشین است، به طوری که بیش از 82 درصد جمعیت در شهرها زندگی می کنند.

در عین حال مصرف محصولات لبنی در کره جنوبی به سرعت افزایش یافته است و از سویی کشاورزی تنها 2.2 درصد تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، به طوری که کره جنوبی در حال حاضر 150،000 مگا تن پنیر و کره وارد می کند.

http://www.agriland.ie/farming-news/ornua-spreads-into-south-korea-with-launch-of-kerrygold/

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Ornua ، تعاونی و خرده فروش غذایی و کشاورزی ایرلندی است که محصولات لبنی را به فروش می رساند؛ از بزرگترین صادرکننده لبنیات در ایرلند است و دارای برند کَره با نام تجاری Kerrygold butter brand است.

2- Hyundai Department Store به همراه فروشگاه های Lotte Department Store و Shinsegae یکی از سه فروشگاه زنجیره ای اصلی در کره جنوبی محسوب می شود و دارای 14 مرکز و درآمدی بیش از 340 میلیون دلار از فروش سالانه دارد. همچنین شرکت مادر آن گروه Hyundai Department Store Group است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید