Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی:

همسان سازی حقوق پرسنل جهاد کشاورزی تا پایان سال عملیاتی می شود/ ساخت مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله با کارکردهای نوین آغاز شد/ پای زنان و جوانان به مدیریت ارشد جهاد کشاورزی باز می شود

کلنگ ساخت مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی به زمین زده شد.

همسان سازی حقوق پرسنل جهاد کشاورزی تا پایان سال عملیاتی می شود/ ساخت مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله با کارکردهای نوین آغاز شد/ پای زنان و جوانان به مدیریت ارشد جهاد کشاورزی باز می شود

کلنگ ساخت مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، پیش از ظهر امروز کلنگ ساخت مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله واقع در ناحیه شمال غرب تهران و با حضور محمد علی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی به زمین زده شد.

جوادی پس از زدن کلنگ احداث این مجموعه، در مورد اهداف ساخت این مجموعه گفت: با توجه به گستردگی تعداد کارمندان وزارت جهاد کشاورزی که بالغ بر 72 هزار نفر هستند، به جرات می توان از نظر تعداد نیروهای انسانی، وزارت جهاد کشاورزی را جزو 3 وزارتخانه نخست با پوشش پرسنل وسیع قرار داد. لذا احداث این مجموعه در تهران که بخش عمده نیروهای ستادی وزارتخانه در آن مستقر هستند و همچنین مردم ساکن منطقه شمال غرب تهران به ویژه ناحیه شهران نیاز به وجود مجموعه تالارهای با کیفیت داشتند؛ احداث این مجموعه تالارها می تواند در امر خدمات رفاهی و تبدیل "باغ لاله" به مکانی با کارکردهای جدید خدماتی حائز اهمیت باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در تشریح جزییات بیشتری از این پروژه که موسسه فرهنگی ورزشی "جهادگران" کارفرمای آن است، تصریح کرد: مجموعه تالارها و رستوران های جدید لاله در 16 هزارمترمربع بنا و 4 طبقه ساخته خواهد شد.

وی با بیان این که مجموعه جدید 2 طبقه پارکینگ خواهد داشت که پاییز سال آینده یک طبقه آن به بهره برداری می رسد، افزود: در این مجموعه 8 تالار وجود دارد که بین 500 تا 550 متر وسعت دارد. همچنین مجموعه جدید در بام خود رستورانی نیز خواهد داشت.

جوادی با بیان این که با راه اندازی این مجموعه همزمان 4 مراسم برگزار خواهد شد، گفت: این پروژه فاز به فاز انجام می شود و برای بهره برداری از فاز نخست آن حدود 3 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی در پاسخ به این پرسش که تلاش این معاونت برای افزایش حقوق 20 درصدی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی جهت همسان سازی با سایر دستگاه ها به کجا انجامیده است گفت: با وجود اینکه در دولت تدبیر و امید در مورد یکسان سازی کارمندان هم پایه در دستگاه ها تلاش های زیادی برای همکاری سازمان امور استخدامی شده، اما همچنان فاصله است که بر اساس قول هایی که به وزارت جهاد کشاورزی داده شده است، به امید خدا تا پایان امسال این امر محقق می شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر سرنوشت طرح تربیت مدیران آینده در جهاد کشاورزی و استفاده از این مدیران در دولت جدید، گفت: این طرح از 2 سال پیش کلید خورده و در حال حاضر به بهره برداری رسیده است. کما اینکه در اینن رابطه کارگاه های آموزشی و آزمون هایی برای شناسایی نخبگان دوره دیده شروع شده تا از این مدیران در دولت دوازدهم و بعد از آن استفاده شود.

به گفته جوادی، از بین 10 هزار مهندس ناظر استخدام شده در دولت دوازدهم نیز در این دوره ها ارزیابی ها و شناسایی های لازم صورت گرفته است.

وی نوید داد در آینده نزدیک با گذراندن دوره های اختصاصی ویژه برای کلیه مدیران پایه و ارشد داخل وزارتخانه، از مدیران دوره دیده در این مجموعه مدیر انتخاب می شود که در بین آن ها نگرش به استفاده از پتانسیل زنان و جوانان در مدیریت های وزارتخانه نیز هست./

S

عکس: احمد سناویز


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید