Iranian Agriculture News Agency

در بین بانک های عامل استان کهگیلویه و بویراحمد

بانک کشاورزی عنوان بانک برتر را از معاون رئیس جمهوری دریافت کرد

مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهیدرجایی عنوان بانک برتر سال 1395 در زمینه اعطای تسهیلات رونق تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را در بین بانک های عامل استان کسب و از معاون رئیس جمهوری لوح سپاس دریافت کرد .

بانک کشاورزی عنوان بانک برتر را از معاون رئیس جمهوری دریافت کرد

مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهیدرجایی عنوان بانک برتر سال 1395 در زمینه اعطای تسهیلات رونق تولید ، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را در بین بانک های عامل استان کسب و از معاون رئیس جمهوری لوح سپاس دریافت کرد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، روز پنج شنبه دوم شهریور مراسم افتتاحیه هفته دولت با حضور انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، استاندار و مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم لوح سپاس کسب عنوان بانک برتر استان در زمینه اعطای تسهیلات رونق تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال توسط معاون رئیس جمهوری به اله داد محمدی مفرد، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید