Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون مطرح کرد:

"شهامت" بانک توسعه تعاون در زنبورداری/ تعاونی‌های بخش کشاورزی، بنیانی‌تر هستند

مدیرعامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون، تعاونی‌های بخش کشاورزی را از دیگر بخش‌ها جدی‌تر و بنیانی‌تر می‌داند.

"شهامت" بانک توسعه تعاون در زنبورداری/ تعاونی‌های بخش کشاورزی، بنیانی‌تر هستند

بانک توسعه تعاون، تعاونی‌های بخش کشاورزی را از دیگر بخش‌ها جدی‌تر و بنیانی‌تر می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایانا، مدیرعامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون در آیین رونمایی از سامانه معاملات صنعت زنبورداری گفت: اکنون با توجه به تعاونی‌های اقتصادی موجود در کشور، به‌نظر می‌رسد بخش کشاورزی در این زمینه موفق‌تر و قوی‌تر عمل می‌کند.



امیرهوشنگ عصارزاده، با اشاره به سهم 25 درصدی تعاونی‌ها در اقتصاد کشور، افزود: طرح پایلوت پروژه شهامت (شبکه هوشمند ارتباطات و معاملات تعاونی‌ها) برای نخستین‌بار در بخش کشاورزی به اجرا در آمد و از آنجا که تعاونی باقی بخش‌ها عقب‌تر و ضعیف‌تر از کشاورزی هستند؛ بنابراین برای اجرای پروژه، این بخش انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: "شهامت" با ایجاد سامانه خرید و فروش میوه در عید سال 93 برای نخستین بار اجرا شد و تمام معاملات از طریق سامانه الکترونیکی صورت گرفت.

به گفته عصارزاده، موفقیت در این پایلوت، موجب شد تا همکاران ما در بانک توسعه تعاون، برای دومین بار، آن را در خصوص زنبورداری به مرحله اجرا بگذارند که امروز، رونمایی از این سامانه به وقوع پیوست.

مدیرعامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون در پایان ضمن امیدواری برای در اختیار گرفتن منابع بانک توسعه تعاون به بخش کشاوزی، تأکید کرد: تنها نمی‌توان به تأسیس صندوق‌ها اکتفا کرد، بلکه باید منابع موجود در تعاونی‌ها را در راستای بهبود وضعیت و ارتقای سطح کیفی آنها به کار برد که در این زمینه بانک دولتی توسعه تعاون، آماده هر گونه همکاری است./

V-950710-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید