Iranian Agriculture News Agency

امرالهی خبر داد:

آغاز مانور سراسری تشدید نظارت بر بازار محصولات اساسی ویژه ماه رمضان

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز مانور سراسری تشدید نظارت بر بازار محصولات اساسی ویژه ماه رمضان آغاز شده است و این نظارت تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

آغاز مانور سراسری تشدید نظارت بر بازار محصولات اساسی ویژه ماه رمضان

به گزارش خبرنگار ایانا، در روز آغاز دومین مانور سراسری تشدید نظارت بر بازار محصولات اساسی؛ ویژه ماه رمضان، مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به همراه سعید پازوکی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از میدان بهمن و عمده فروشی و خرده فروشی های خیابان انبار نفت تهران بازدید کردند.

در این بازدید، دو خرده فروشی به دلیل عدم درج قیمت بر روی محصولات اساسی و تنظیم بازاری مشمول ثبت تخلف شدند و پرونده تخلف آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

در حاشیه این بازدید، مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از 15 اسفند 1400 طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید را داشتیم و با توجه به این که هفته پایانی تعطیلات نوروز است و ماه رمضان پیوسته به تعطیلات نوروز واقع شده، حسب دستور مقام عالی وزارت مانور طرح تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان را از امروز در سراسر شهرستان های کشور و با بیش از یک هزار تیم بازرسی با همکاری بسیج و سازمان تعزیرات حکومتی شروع کرده ایم.

وی افزود: امروز به مراکز عمده فروشی مرغ و کالاهای غذایی آمده ایم و مشکلات توزیع کنندگان را بررسی و  برطرف کردیم.

امرالهی تصریح کرد: تاکنون بیش از 360 هزار مورد بازرسی در سراسر کشور انجام شده و بیش از 32 هزار پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ازجاع شده است.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی با تلفن 124 و 135 سازمان تعزیرات تماس حاصل کنند و بلافاصله بازرسین ما در محل حضور پیدا خواهند کرد و به تخلف رسیدگی می کنند.

کالاهای اساسی مورد نیاز برای ماه رمضان تامین است

در ادامه این بازدید، سعید پازوکی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: استان تهران بر اساس فرمان وزیر جهاد کشاورزی برای نظارت کامل بر بازار اقدام کرده است.

وی افزود: مواد غذایی و مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد و تمام کاستی ها را رفع خواهیم کرد.

پازوکی عنوان کرد: تمام تمهیدات لازم برای کالاهای اساسی مورد نیاز برای ماه رمضان دیده شده است و شکر و روغن برای تهیه زولبیا و بامیه در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: مرغ از استان های تولید کننده به وفور تهیه می شود و امیدواریم مردم ماه رمضان را به خوبی و بدون دغدغه سپری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید