Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام:

کارخانه صنایع چوب در شهرستان دهلران ایجاد می شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باتوجه به ظرفیت های مناسب کشت زراعت چوب در شهرستان دهلران، در آینده نزدیک کارخانه صنایع چوب در دهلران ایجاد می شود. 

کارخانه صنایع چوب در شهرستان دهلران ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، رضا احمدی در دیدار با امام جمعه شهرستان دهلران گفت: سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه جنگل کاری و بیابان زدایی در شهرستان دهلران انجام شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه طرح زراعت چوب در دستور کار سازمان جنگل ها قراردارد خوشبختانه استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران در بحث طرح زراعت چوب در کشور پیشرو است.

احمدی به طرح زراعت چوب ۵۰۰ هکتاری در آینده نزدیک در شهرستان دهلران اشاره کرد ، گفت خوشبختانه سرمایه در حال انجام پروسه های اداری است .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام افزود: این سرمایه گذار علاوه طرح زراعت چوب صنایع پائین دست و جانبی را ایجاد خواهد کرد که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم‌ خواهد کرد .

وی به کاشت درخت به یاد شهدا استان اشاره کرد گفت: در راستای برنامه‌های ذیل کنگره ۳هزار شهید استان ۳میلیون اصله نهال به یاد هر شهید یک هزار اصله نهال کاشت می شود

احمدی گفت : خوشبختانه اداره‌ کل منابع طبیعی استان ایلام امسال با تولید ۴ میلیون اصله نهال در سطح ۴هزار هکتار با مشارکت‌ مردم ، کشاورزان، مجریان طرح ، تشکل‌های مختلف کاشت نهال به یاد شهدا اجرا می کند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید