Iranian Agriculture News Agency

سومین روز ازسفر معاون آموزش وترویج وزارت جهادکشاورزی به استان ایلام

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج کشاورزی سازمان گفت: دکتر علی اکبر مویدی معاون آموزش وترویج وزارت جهادکشاورزی در سومین روز از سفر خود به این استان از شهرستان دهلران بازدید نمودن.

سومین روز ازسفر معاون آموزش وترویج وزارت جهادکشاورزی به استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، حشمت اله سیاهی  بیان داشت: صبح امروز پنجشنبه دکتر مویدی بهمراه جمعی از کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی استان از شرکت ۲۶۱۸ و فرآوری بذر آقای رفعت محمدی(مهرخرسان) دردشت عباس شهرستان دهلران بازدید بعمل آوردند.

مهندس سیاهی اضافه کرد: در این بازدید دکتر مویدی ودیگر کارشناسان از نزدیک از نحوه تهیه، ضدعفونی،فرآوری،و کیسه گیری انواع ارقام بذور مختلف گندم گواهی شده دراین شرکت تولیدی آشنا شدند.

سیاهی خاطر نشان کرد: علاوه بر بازدید از شرکت یاد شده، یکی دیگر از مجتمع های مهم فرآوری بذر مجتمع مهر پارسیان می باشد، که متعلق است به آقای محسن رویشدی از کشاورزان پیشرو ونمونه ملّی در روستای ولی عصر (عج)بخش دشت عباس شهرستان دهلران که از این مجتمع بزرگ نیز بازدید بعمل آمد، که در حاشیه این بازدید، دکتر مویدی گفت باتوجه به اینکه این مجتمع هر ساله رقم های مختلف بذور اصلاح شده و گواهی شده بیش از ۱۶ استان کشور را تامین می کند مایع خرسندی است، واز زحمات آقای محسن رویشدی مدیر عامل این مجتمع تقدیر وتشکر بعمل آورد.

سیاهی در پایان گفت:مویدی ازکلینیک گیاه پزشکی و آزمایشگاه تخصصی مجتمع یادشده نیز بازدید نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید