Iranian Agriculture News Agency

نماینده مجلس شورای اسلامی:

صادرات دام زنده غیر مولد مجاز شد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، صادرات دام را راه حل مشکل دامداران دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی با صادرات دام زنده غیر مولد موافقت کرده است

صادرات دام زنده غیر مولد مجاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، علی اکبر بسطامی  صادرات دام را راه حل مشکل دامداران دانست و اظهارکرد : وزارت جهاد کشاورزی با صادرات دام زنده غیر مولد موافقت کرده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور مجوز صادرات دام زنده غیر مولد دامداران می‌تواند در افزایش اقتصاد دامداران موثر و علاوه بر افزایش توان اقتصادی و معیشت دامداران آنان را از دام دلالان و قاچاقچیان نیز نجات دهد و محصول دامداران که حاصل رنج آنان است با قیمت مناسب صادر شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن چه در نتیجه رایزنی‌های نمایندگان مجلس حاصل شده است آن است که؛ وزارت جهاد کشاورزی مجوز صادرات را به شرکت امور پشتیبانی دام کشور عطا کرده است.

وی افزود: این شرکت مؤطف شده است به عنوان مجری و با مباشرت اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها در سقف مجاز و قیمت مصوب و تنها از یک گمرگ صادرات را آغاز کند.

بسطامی یادآورشد: زمان داده شده برای  سقف صادرات دام زنده غیر مولد توسط شرکت امور پشتیبانی دام کشور۱۵ روز بوده است و در این مدت شرکت امور پشتیبانی دام کشور موظف به تعیین شرایط و تسهیل صادرات است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید