Iranian Agriculture News Agency

استاندار ایلام:

پروژه آبرسانی به عشایر منطقه بانکول افتتاح شد

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از مناطق عشایری ایوان و چوار گفت: یکی از اصلی ترین اولویت های ما رفع نیازها و احتیاجات عشایر در استان است.

پروژه آبرسانی به عشایر منطقه بانکول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، استاندار ایلام که به مناسبت روز عشایر به بازدید از مناطق عشایری شهرستان های چوار و ایوان رفته بود در حاشیه این بازدید گفت: یکی از اصلی ترین اولویت های ما رفع نیازها و احتیاجات عشایر در اسرع وقت است .

وی با اشاره به بازدید هایی که از مناطق مختلف عشایری داشت ادامه داد: در این بازدید نسبت به بررسی نیازها و امکاناتی که عشایر لازم دارند اقدام شد و انتظار می رود با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به رفع این مشکلات در اسرع وقت اقدام شود.

استاندار ایلام همچنین به اهدا پنل های خورشیدی به عشایر این مناطق اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دیگر احتیاجات این قشر از مردم عزیز و زحمت کش استان احصا شده و در مورد رفع آنها نیز برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

وی مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان ایلام در مورد عشایر را بسیار راهگشا دانست و تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف این بازدید بررسی میدانی مشکلات و زمینه های لازم برای اجرای مصوبات سفر بوده است تا زیرساخت ها و نیازهایی که در این زمینه وجود دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نسبت به رفع آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

نوذری افتتاح پروژه آبرسانی بانکول را یکی دیگر از برنامه های این سفر عنوان کرد و گفت: این پروژه که بیش از ۱۱۰۰ نفر از عشایر این منطقه را همراه با بیش از ۲۲ هزار دام سبک تحت پوشش قرار می دهد می تواند بخش مهمی از نیازها و مشکلات عشایر این منطقه را برطرف کند.

وی افزود: عشایر این منطقه نیاز ها و درخواست های دیگری نیز دارند که به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید