Iranian Agriculture News Agency

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد:

امکان شماره گذاری و نقل و انتقال پلاک وسایل نقلیه کشاورزی در دفاتر خدمات خودرویی شهرستان ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: شماره گذاری و نقل وانتقال پلاک وسایل نقلیه کشاورزی در دفاتر خدمات خودرویی شهرستان ها امکانپذیر شد.

امکان شماره گذاری و نقل و انتقال پلاک وسایل نقلیه کشاورزی در دفاتر خدمات خودرویی شهرستان ها

به گزارش خبرگار ایانا در استان ایلام، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی"  گفت: به منظور جلوگیری از ترددهای زائد به مرکز استان و رضایت مندی مردم ،از این پس خدمات شماره گذاری به وسایل نقلیه کشاورزی در دفاتر خدمات خودرویی شهرستان ها انجام می شود .

وی افزود: پیشتر وسایل نقلیه کشاورزی متقاضی تعویض پلاک در شهرستان های دور دست جهت انجام شماره گذاری و نقل انتقال پلاک می بایست به مرکز استان مراجعه می کردند که با اجرای این طرح نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: براین اساس متقاضیان تعویض پلاک وسایل نقلیه کشاوری در شهرستان های تابعه می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی مالک و اسناد وسایل نقلیه به دفاتر خدمات خودرویی شهرستان محل سکونت خود یا نزدیک ترین دفتر خدمات خودرویی مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: این طرح صرفا برای وسایل نقلیه کشاوری (تراکتور- کمباین ) که پیشتر پلاک گذاری شده و قصد تعویض پلاک بنام مالک جدید را دارند شامل می شود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید