Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران

کشاورزان دهلرانی از طرح زراعت چوب کسب درآمد کردند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: کشاورزان دهلرانی از طرح زراعت چوب ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان کسب درآمد کردند

کشاورزان دهلرانی از طرح زراعت چوب کسب درآمد کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، نصراله پارسه  رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون 140مورد مجوز برداشت چوب در سطح شهرستان صادره شده که میزان ۲ هزار و 700تن برداشت شده است.

وی تصریح کرد: طرح توسعه زراعت چوب یکی از برنامه های سازمانی است که به صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

 پارسه یادآور شد: باتوجه به اجرای طرح زراعت چوب و ایجاد باد شکن مزارع لذا برای تامین نهال این طرح ها توسعه نهالستان شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران یادآور شد: خوشبختانه ظرفیت نهالستان شهرستان دهلران از 350هزار اصله نهال در سال به ۲ میلیون  اصله رسیده است

 وی گفت: در حال حاضر 52پرونده طرح زراعت چوب تشکیل شده و کشاورزان شهرستان با در داشتن مدارک مورد نیاز از جمله کروکی، پروانه آب و سند به واحد حفاظت اداره مراجعه کنند.

 پارسه خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان با نرخ ۱۳ درصد از جمله برنامه های دولت در راستای توسعه زراعت چوب در شهرستان است وکشاورزانی که حاشیه مزارع خود را به طرح زراعت چوب اختصاص دهند، بعد از تشکیل پرونده به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات به معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید