Iranian Agriculture News Agency

آغاز واکسیناسیون عشایر استان ایلام

مدیرکل امور عشایری استان ایلام از آغاز واکسن کرونا در بین عشایر استان خبر داد و گفت: طی تفاهمنامه بین سازمان امور عشایر کشور و وزارت بهداشت ۴۰ هزار عشایر ایلام واکسن کرونا دریافت می کنند که هم اکنون این طرح ابتدا در بین عشایر منطقه سیروان آغاز شده است.

آغاز واکسیناسیون عشایر استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، فرشاد یاسمی با بیان اینکه این طرح ابتدا در بین عشایر شهرستان سیروان آغاز شده و به مرور زمان همه عشایر استان را شامل می شود،افزود: امور عشایر استان به منظور مقابله با شیوع کرونا و کمک به جامعه هدف با رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام این مهم را در دستور کار قرار داده که درآینده نزدیک کلیه عشایر بالای ۱۸ سال واکسن کرونا دریافت می کنند.

وی اظهار داشت:براساس تفاهم نامه فی مابین سازمان امور عشایر کشور و وزارت بهداشت و درمان مبنی بر واکسیناسیون عشایر بالای ۱۸ سال در مقابل کرونا از هفته گذشته با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام کار واکسیناسیون عشایر در سطح مناطق استان شروع شده وتاکنون هم تعداد ۱۰هزار از عشایر واکسن کرونا تزریق گردیده است .

مدیرکل امور عشایری استان ایلام تصریح کرد:تعداد عشایر بالای ۱۸ سال استان ایلام ۴۰ هزار نفر است که در دستور کار واکسیناسیون درمقابل کرونا قرار گرفته است.

یاسمی با بیان اینکه مردم عشایر استان نقش تعیین کننده ای در تولیدات کشور دارند،خاطرنشان کرد: توجه مردم عشایر از وظایف این سازمان است و تلاش می کند به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به هر طریق ممکن به آنها کمک کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید