Iranian Agriculture News Agency

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خبر داد:

 توقیف 6 دستگاه خودروی حامل محصولات کشاورزی غیر مجاز در سیروان

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از توقیف 6دستگاه خودروی حامل بار غیر مجاز محصولات کشاورزی خبر داد. 

 توقیف 6 دستگاه خودروی حامل محصولات کشاورزی غیر مجاز در سیروان

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، سرهنگ "هــادی گنـــدمی" ، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود محصولات کشاورزی برای دامداران زحمتکش استان ، با هماهنگی مرجع قضائی تشدید اقدامات کنترلی مبنی بر عدم خروج این محصولات به خارج از استان در دستورکار قرار گرفت. وی افزود : طی شبانه روز گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان تعداد 6 دستگاه خودروی حامل بار محصولات کشاورزی متوقف و ضمن انجام اقدامات قانونی ،این خودروها تحویل پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد : هرگونه نقل و انتقال محصولات کشاورزی خارج از شبکه و بدون مجوزهای قانونی به خارج از استان ممنوع است چراکه خروج این محصولات باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری به قشر مولد و زحمت کش دامدار و عشایر می شود لذا پلیس در این راستا برابر قانون نسبت به توقیف خودروهای حامل محصولات کشاورزی بدون مجوز اقدام می کند.

وی با اشاره به اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و افراد سودجو که باعث اخلال در نظام اقتصادی می شوند، ادامه دار بوده عنوان داشت : ماموران انتظامی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

سرهنگ گندمی از مرم خواست چنانچه با فعالیت غیر قانونی افرادی سود جو و دلال که با امنیت اقتصادی جامعه بازی می کنند مواجهه شدند ،بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با خادمان خود در میان بگذارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید