Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام :

خروج علوفه از استان ایلام ممنوع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: با توجه به خشکسالی پیش آمده تا اطلاع ثانوی خروج هرنوع علوفه دامی به خارج از استان ممنوع می باشد.

خروج علوفه از استان ایلام ممنوع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، محمد علی اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام بیان کرد: باتوجه به شرایط خشکسالی پیش آمده و کمبود احتمالی علوفه برای دامداران و عشایر استان این سازمان با هماهنگی مراجع قضایی و دستور دادستان محترم و در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید و تامین بخشی از علوفه مورد نیاز دامداران استان (جو ،کاه کلش)، از محل تولیدات داخل استان از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ تا اطلاع ثانوی خروج هرنوع علوفه دامی به خارج از استان ممنوع است.

اقدسی اضافه کرد:  باتوجه به گزارشات واصله مبنی بر حضور دلالان و افراد سودجو و خرید کاه و کلش خارج از عرف و انتقال آن به خارج از استان به کشاورزان و زارعین عزیز توصیه میگردد بمنظور حمایت از دامداران داخل استان از فروش کاه و کلش به اینگونه افراد جدّاً خودداری کنند.

وی خاطر نشان نمود: باتوجه به هماهنگی صورت گرفته با نیروی محترم انتظامی و پلیس محترم راه در کلیه مبادی خروجی استان کنترل لازم بعمل آمده ودر صورت مشاهده توسط نیروهای انتظامی ضبط و بلافاصله تحویل شرکت تعاونی عشایری شهرستان مربوطه می شود.

لازم به ذکر است جابجایی علوفه در داخل استان و بین شهرستانها از این قاعده مستثنی بوده و بلامانع است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید